بحث کی جائے گی کہ ترجیحات اور ذکر ( رسم ) Asmaul Husna کے فوائد اندرونی امن کا ذکر ہے اور دشمن کو محکوم datannya رزق اور دوسروں کو اپنی طرف متوجہ کرنے کے لئے تجارت اور دیگر کوششوں کے ساتھ ساتھ کی سہولت .
یہاں ذیل Asmaul Husna کرنا ہے :
16. امام Qahhaar ، القهار .
معنی : اس کے لئے سب سے زیادہ متوجہ کرنے اور اس کی مخلوق کو منظم کرے گا.
غذائیت اور ترجیحات :
1. اندرونی امن اور سکون حاصل .
2. قطع نظر kesukaranhidup اور ظلم سے بچنے کے لئے .
3. جمع کرانے کے اختتام کے خلاف مزاحمت اور وہ لوگ جو اچھے دوست میں تبدیل کر دیا .
مشق کرنے کا طریقہ :
1. 306 مرتبہ ہر روز " Yaa Qahhar " پڑھیں. ایک صاف نیت اور سنجیدگی کے ساتھ کسی بھی وقت پڑھیں.
2. یا ان کے ہاتھ اٹھانے ، یا گھر پر بھی پڑھا جا سکتا ہے ، مسجد میں ہر رات 100 بار پڑھا . ترجیحا نماز کرنے کے بعد 2 سائیکل چاہتی ہے.
17. امام Wahhaab ، الوهاب .
معنی : سب سے زیادہ دینا .
غذائیت اور ترجیحات :
1. اس طرح کی تجارت کی کوششوں یا دیگر کوششوں کے طور پر مختلف شعبوں میں کوششوں کو منظم .
2. پرسکون گھر یا خاندان کے اراجک ہے.
3. بے چینی کی طرف سے متاثر ہوتے ہیں ان لوگوں کو جو پرسکون .
مشق کرنے کا طریقہ :
1. " یا Wahhaab " 300 مرتبہ ہر تیار فرض نمازوں پڑھیں.
2. محسوس کیا تبدیلیوں کا ارادہ کر رہے تھے اس سے پہلے رن مت روکو.
3. دیکھا کے بعد / تبدیلی ، زیادہ آسانی سے اس طرح کی کوششوں اور بڑھنے لگا، اس عمل ترک کر دیا نہیں کیا جانا چاہئے . لیکن کسی بھی تعداد کو پڑھنے کے ہر نماز واجب رقم میں پڑھنے کے لئے جاری رکھنے کے لئے .
تیار خدا، نماز کی ہماری امیدوں اور خدا کی طرف سے عطا کی .
18. امام عبدالرزاق ، الرزاق .
معنی : زیادہ تر رزق .
غذائیت اور ترجیحات :
1. یہ آتا ہے جہاں سے سود آمدنی .
2. بڑھتی ہوئی کوششوں اور ترقی بنا دیا.
3. لگتا ہے اور دل ہمیشہ احساس ketenganan کی طرف سے احاطہ کرنے کے لئے انٹیلی جنس کو شامل کرنے سے .
مشق کرنے کا طریقہ :
1. 10 بار فجر کی نماز کی طرف سے ایک " Yaa عبدالرزاق " کو پڑھنے کے لئے پہلی اور دوسری ترجیح کے لئے. گھر کے دائیں بائیں اور سامنے کے پیچھے کی طرف قبلہ کا سامنا کرتے ہوئے گھر سے باہر پڑھیں. ایک خالص حالت میں پڑھیں. ہر پوزیشن پر 10 بار پڑھیں. پڑھنے میں سے 40 بار کل رقم .
2. " Yaa عبدالرزاق " کو پڑھنے کے لئے تیسری ترجیح کس طرح مناسب ضروریات کو پڑھنے کی کل کے ساتھ ہر صبح اور شام کھا جائے گا کے لئے
No comments:
Post a Comment