LAZADA SPECIAL OFFER

Monday, September 15, 2014

Amalan Doa Pengawal 1000 Malaikat


Amalan Doa Pengawal 1000 Malaikat
 Amalan Doa Pengawal 1000 Malaikat

zikir

Banyak cara Untuk Mencari Pengawal Goib, Seperti Pengawal Seribu Malaikat, Pengawal Atau Jin Pendamping Dan Sebagai Nya,  Nah disini Kita akan Membahas amalan Pengawal Seribu Malaikat.
Guna amalan Pengawal Seribu Malaikat ini adalah Memiliki pengawal 1000 malaikat pelindung dari Berbagai serangan Musuh Yang Zalim, Anda Berminat Dengan amalan Pengawal Seribu Malaikat ini?.. Ikuti Caranya Berikut ini  :

Bacalah do’a di bawah ini >> Dibaca 7 Kali Setiap Selaesai Sholat lima waktu

AIlahumma ma’ allaahi naashirun a’daa – un sarhun Qadirun aamiinun ya rabbal aalamiin, washallaahu ‘alaa sayyidinaa Muhammadin wa-aalihi washahbihi ajma’iin birahmatika ya arhamar-rahimiin      

Insya allah Setiap yang mengamalkan Doa amalan Pengawal Seribu Malaikat akan terjaga dan dilindungi dari gangguan yang tidak kita ingin kan !...


DAPATKAN DENGAN SEGERA

Koleksi Rahsia Doa Dan Amalan Penunduk, Pengasih, Pelaris Dan Agar DiSegani.
  
 394479 10151033990078248 2126500930 n 
sila dapatkan dilaman web ini : 

https://www.gum.co/kvMs


Untuk membantu meningkatkan keselamatan. Berwibawa dan disegani orang bawahan, sahabat, masyarakat, keluarga malahan musuh. Mengatasi masalah anak-anak degil dan yang kuat melawan menjadikan mereka anak-anak yang taat ibubapa dan patuh suruhan agama.. Sebagai penjaga dan pendinding serangan musuh yang berhadapan atau dalam selimut. Disamping itu untuk membanyakkan rezeki dengan mudah dan lancar. Dengan kuasa Allah tidak ada sesiapa pun yang boleh mengatasinya.

Pelaburan yang sedikit tetapi keuntungan sepanjang hayat malah selepas meninggalkan dunia yang fana ini. Insyallah amin!

No comments:

Post a Comment