LAZADA SPECIAL OFFER

Thursday, December 29, 2016

Khasiat-khasiat Yang Diperlukan Untuk Menyelesaikan Penyakit Kencing Manis


Khasiat-khasiat Yang Diperlukan Untuk Menyelesaikan Penyakit Kencing Manis

Untuk kesan pemulihan yang paling berkesan bagi penyakit diabetes. Khasiat-khasiat semulajadi dibawah telah terbukti berkesan secara saintifik untuk menangani kencing manis dalam masa yang paling singkat.
1) Makanan Beralkali Tinggi
Makanan beralkali tinggi adalah penting untuk meneutralizekan asid berlebihan yang terkumpul dalam badan. Selepas asid berlebihan dihilangkan, oksigen boleh diedarkan ke seluruh badan secara efektif lalu mengaktif semula fungsi pankreas yang telah merosot
2) Mineral
Rintangan Insulin adalah satu keadaan di mana insulin tidak dapat berpaut dengan reseptor pada permukaan membran sel untuk membuka laluan (Glucose Channel) yang membenarkan glukosa diangkut ke dalam sel untuk digunakan. Daripada kajian saintis terkini, mineral seperti kromium, magnesium dan zink boleh tolong “MEMBUKA” laluan tersebut dengan cara meningkatkan keberkesanan insulin.
3) Antioksidan
Daripada pandangan perubatan semulajadi, kencing manis disebabkan oleh keradangan. Keradangan dibayangkan sebagai api yang tengah “TERBAKAR” pada pankreas. Manakala untuk memadamkan api itu, kita memerlukan “AIR” yang secukupnya. Di ini, “AIR” adalah antioksidan yang boleh mengurangkan keradangan.
4) Tenaga Bio (Sinar Inframerah Gelombang Jauh)
Pesakit kencing manis sering menghadapi masalah kebas-kebas atau semut-semutan sebab pengedaran darah yang tidak lancar. Perkara ini menjadi lebih teruk bagi mereka yang tidak boleh bersenam. Sekiranya, oksigen dan khasiat yang secukupnya tidak dapat dialirkan ke anggota badan (terutamanya jari kaki, tapak kaki), masalah ulser kencing manis akan berlaku. Akibatnya adalah amputasi. Oleh itu, tenaga bio diperlukan untuk melancarkan pengedaran darah di seluruh badan.
Cara Untuk Mengatasi Kencing Manis Dalam 7 Hari
Penawar Kencing Manis ini telah terbukti berkesan selama 12 tahun di Malaysia. Saintis-saintis dari Korea juga membukti bahawa penawar kencing manis ini amat berkesan untuk mengurangkan paras gula dalam darah sebab ianya mempercepat proses pengambilan dan penggunaan gula oleh sel-sel badan (Saroraya, Chanmuang, et. al., 2011). Penawar kencing manis ini merupakan satu-satunya bahan mengandungi 4 jenis khasiat utama yang diperlukan oleh pesakit kencing manis. Kandungan penawar kencing manis:

No comments:

Post a Comment