LAZADA SPECIAL OFFER

Monday, September 30, 2013

Pendinding, Penunduk Dan Pelembut Ajaib dan Ampuh - Ayat Jabalin

 Pendinding, Penunduk Dan Pelembut Ajaib dan Ampuh - Ayat Jabalin (mudah sekali diamalkan) 


Buat apa membayar azimat, jampi air liur dukun, batu-batu hikmat atau tangkal dengan wang ringgit untuk tujuan pendinding, penunduk atau melembutkan hati orang , Allah sudah sediakan dengan mudah dengan percuma, hanya baca, fahami ayatnya dan amalkan dengan yakin,

1) Amalkan Surah Al-Hasyar baca 3 kali setiap sesudah solat kemudian berdoa" berkat fadhilat ayat ini minta lembutkan hati (Sebut nama orang yang dimaksudkan)...........bin/binti itu" Insyallah lembutlah hatinya walau sekeras batu gunung ganang sekalipun, kerana Allah amat berkuasa terhadap segala-galanya.
 

Sekiranya Kami turunkan Al-Quran ini ke atas sebuah gunung, nescaya engkau melihat gunung itu khusyuk serta pecah belah kerana takut kepada Allah. Dan (ingatlah), misal-misal perbandingan ini Kami kemukakan kepada umat manusia, supaya mereka memikirkannya. (sila klik untuk dapatkan Ebook Koleksi Rahsia Doa Penunduk, Pengasih, Pelaris dan Agar Di Segani)

2) Amalkan selalu juga untuk pendinding dan pelembut tambahan bila-bila masa sahaja.



Dia lah Allah, yang tidak ada Tuhan melainkan Dia; Yang Mengetahui perkara yang ghaib dan yang nyata; Dia lah Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani.



Dia lah Allah, yang tidak ada Tuhan melainkan Dia; Yang Menguasai (sekalian alam); Yang Maha Suci; Yang Maha Selamat Sejahtera (dari segala kekurangan); Yang Maha Melimpahkan Keamanan; Yang Maha Pengawal serta Pengawas; Yang Maha Kuasa; Yang Maha Kuat (menundukkan segala-galanya); Yang Melengkapi segala KebesaranNya. Maha Suci Allah dari segala yang mereka sekutukan denganNya. ](sila klik untuk dapatkan Ebook Koleksi Rahsia Doa Penunduk, Pengasih, Pelaris dan Agar Di Segani)

Dia lah Allah, Yang Menciptakan sekalian makhluk; Yang Mengadakan (dari tiada kepada ada); Yang Membentuk rupa (makhluk-makhlukNya menurut yang dikehendakiNya); bagiNyalah nama-nama yang sebaik-baiknya dan semulia-mulianya; bertasbih kepadaNya segala yang ada di langit dan di bumi; dan Dia lah Yang tiada bandingNya, lagi Maha Bijaksana. 
 voice:

 Gabungan dengan Ruqyah Jibril dan Selawat Sifa'. Sangat bagus dijadikan amalan, pendinding diri.

Saya doakan semoga berhasil dan berjaya dengan penuh keberkatan dan akan membawa hasil yang baik. Saya memplawa sebarang komen untuk renungan bersama.

Barrier , subjugator And Magic Softener and powerful - Verse Jabalin ( easily practiced )


Why pay charms , spells shaman saliva , wisdom stones or charms with money for the purpose of a firewall , subjugator or soften hearts , God has provided for free easily , just read , understand context and practice with confidence ,

1 ) Adopt Surah Al - Hasyar read 3 times each after prayer then pray " thanks to the virtues of this verse ask soften hearts ( Say the name of the person intended) ...........bin / daughter was " God Willing despite his gentle mountains are rock hard though , because God is very powerful against everything.

 

Had We sent down this Qur'an on a mountain , you would have seen it humble itself and cleave asunder for fear of Allah. And ( remember) Such are the similitudes which We propound to men , that they may reflect .(sila klik untuk dapatkan Ebook Koleksi Rahsia Doa Penunduk, Pengasih, Pelaris dan Agar Di Segani)

2 ) Practice always well to shield and additional softening anytime soon .



He is Allah , there is no god but He, the Knower of the unseen and the seen , and He is the Most Gracious , the Most Merciful . (sila klik untuk dapatkan Ebook Koleksi Rahsia Doa Penunduk, Pengasih, Pelaris dan Agar Di Segani)



He is Allah , there is no god but He , the King (of everything ), the Most Holy , the Exalted Peace ( from the lack of ) the Most Irresistible Peace , the Exalted and Supervising Controller , the Mighty , the Exalted Strong ( beat everything else ) ; That Embraces the greatness. Glorified be Allah from all that they associate with .(sila klik untuk dapatkan Ebook Koleksi Rahsia Doa Penunduk, Pengasih, Pelaris dan Agar Di Segani)

 He is Allah, the Creator, the Evolver : The Hold ( from none to some ) ; Shaping appearance ( according to the creatures He will) His names is best and noblest ; exalt Him all things in heaven and on the earth, and He is not Almighty, the Wise .
 voice : Combined with Spirit and Peace Ruqyah Sifa ' . Very nice into practice , shield yourself .

I wish good luck and success with the full blessing and will bring good results . I offer any comments for collective reflection .

DAPATKAN DENGAN SEGERA


Koleksi Rahsia Doa Dan Amalan Penunduk, Pengasih, Pelaris Dan Agar DiSegani.
  
 394479 10151033990078248 2126500930 n 
sila dapatkan dilaman web ini : 

https://www.gum.co/kvMs


Untuk membantu meningkatkan keselamatan. Berwibawa dan disegani orang bawahan, sahabat, masyarakat, keluarga malahan musuh. Mengatasi masalah anak-anak degil dan yang kuat melawan menjadikan mereka anak-anak yang taat ibubapa dan patuh suruhan agama.. Sebagai penjaga dan pendinding serangan musuh yang berhadapan atau dalam selimut. Disamping itu untuk membanyakkan rezeki dengan mudah dan lancar. Dengan kuasa Allah tidak ada sesiapa pun yang boleh mengatasinya.

Pelaburan yang sedikit tetapi keuntungan sepanjang hayat malah selepas meninggalkan dunia yang fana ini. Insyallah amin!


(sila klik untuk dapatkan Ebook "Koleksi Rahsia Doa Penunduk, Pengasih, Pelaris dan Agar Di Segani)

No comments:

Post a Comment