LAZADA SPECIAL OFFER

Monday, September 30, 2013

Rahsia Ayat Pengasih Ajaib

Rahsia Ayat Pengasih Ajaib

Ayat ini adalah ayat pengasih dari Rahsia dan Himpunan Ilmu Pengasih bagi mengeratkan lagi hubungan suami isteri dan ianya juga boleh untuk anak-anak (so that anak hormat kita sebagai ibu bapa mereka), keluarga dan sahabat handai.

Bacalah Surah Yusuf Ayat 4 yang berbunyi:





Bermaksudnya:
Ingatlah ketika Yusuf berkata kepada ayahnya,”Wahai Ayahku, sesungguhnya aku bermimpi melihat sebelas buah bintang, matahari dan bulan kelihatan semuanya sujud kepadaku…”

Kemudian sambung Surah Thaahaa Ayat 39





Bermaksud:
“Dan aku telah melimpahkan kepadamu kasih sayang yang datang dariku, dan supaya kamu diasuh di bawah pengawasanku.”(Qs.thaahaa:39)

Caranya:

Setiap kali bertemu atau bersua dengan kekasih/isteri/suami,bacalah kedua ayat ini.Untuk dapatkan kesan yang baik,hendaklah diamalkan selalu membaca dihadapannya,Tidak perlu membaca dengan kuat,memadailah dengan hanya membaca di dalam hati.Selain itu agar dikasihi masyarakat,bacalah kedua-dua ayat ini setiap kali lepas solat sebanyak 3 kali.

*Amaran keras. Dilarang sama sekali mengunakan ayat ini untuk tujuan tidak baik. Bagi yang sedang mencari jodoh, sungguh sesuai mengunakan ayat ini. Ayat ini dari Al-Quran. Jika anda benar-benar mengasihi dan ingin menikahi wanita itu, cuba gunakan ayat ini. Jika tidak berhasil, maka wanita itu bukan jodoh anda. Terimalah ketentuannya. Insyaallah..

(Sila klik untuk dapatkan Ebook Koleksi Rahsia Doa Penunduk, Pengasih, Pelaris dan Agar Di Segani) Ebook ini mengandungi banyak lagi rahsia doa dan amalan yang dicari cari selain dari doa yang di maksudkan diatas. 
Wonderful Merciful Sentence Secret

This verse is verse of loving Loving Secrets and Knowledge Assembly to strengthen the relationship of husband and wife and it also can be for the kids ( so that's respect our children as their parents ) , family and friends.

Read Surah Yusuf verse 4 which reads:






Means :
Remember when he said to his father , " O my father , indeed I saw eleven stars , the sun and the moon seems all bow down to me ... "

Then connect verse 39 Surah Thaahaa






means:
" And I was indeed coming to you love me, and that you may be brought up under pengawasanku . " ( Qs.thaahaa : 39 )

Here's how:

Every time met or met with a lover / wife / husband , read the second verse. To get a good impression , be practiced regularly read before him , no need to read out loud, it is sufficient to simply read silently . Can also so beloved by community , people , family , friends and others, read both this verse every time last prayer 3 times .

* Stern warning . Prohibited use of this verse is not good for . For those looking for a mate , very suitable to this verse . This verse from the Quran . If you really love and want to marry her , try to use this verse . If it does not , then she is not your soul mate . Accept the conditions. God willing ..

DAPATKAN DENGAN SEGERA


Koleksi Rahsia Doa Dan Amalan Penunduk, Pengasih, Pelaris Dan Agar DiSegani.
  
 394479 10151033990078248 2126500930 n 
sila dapatkan dilaman web ini : 

https://www.gum.co/kvMs


Untuk membantu meningkatkan keselamatan. Berwibawa dan disegani orang bawahan, sahabat, masyarakat, keluarga malahan musuh. Mengatasi masalah anak-anak degil dan yang kuat melawan menjadikan mereka anak-anak yang taat ibubapa dan patuh suruhan agama.. Sebagai penjaga dan pendinding serangan musuh yang berhadapan atau dalam selimut. Disamping itu untuk membanyakkan rezeki dengan mudah dan lancar. Dengan kuasa Allah tidak ada sesiapa pun yang boleh mengatasinya.

Pelaburan yang sedikit tetapi keuntungan sepanjang hayat malah selepas meninggalkan dunia yang fana ini. Insyallah amin!

No comments:

Post a Comment