LAZADA SPECIAL OFFER

Thursday, September 19, 2013

PELARIS YANG AJAIB




PELARIS YANG AJAIB

Assalamualaikum dan Salam sejahtera,

Jika anda menpunyai sebuah kedai dan keadaannya sepi dan tidak mempunyai pelanggan. Saya mempunyai ilmu pelaris yang ajaib untuk anda manfaatkan. Caranya menyediakan adalah mudah sekali. Hanya perlu menyediakan beberapa helai kain putih atau papan.

inilah ayat yang dimaksudkan:


Sila tuliskan ayat berkenaan di atas kain putih berkenaan dan simpan di tempat yang selamat untuk menjaga kesucian nya di dalam kedai anda. Atau tuliskan di atas sekeping papan dan pamirkan dikedai anda.Selamat mencoba dengan penuh yakin insyaalah.

ADA LAGI 


Doa dan Amalan Pelaris Perniagaan




Di Rumah atau di mana-mana di tempat yang sesuai bacalah sebanyak yang mungkin..


Dibaca Didalam kedai...



Ayat ini dibaca ketika hendah membuka pintu kedai pada waktu pagi...



Ayat Seribu Dinar:

Ayat ini jika di amalkan selalu akan mendapat kesenangan menjauhkan daripada segala balak dan ancaman, menghalau hantu shaitan dan jembalang, bolehlah dibaca pada tempat yang di takuti.
Kepada orang sakit dibacakan kedalam air kemudian diberi ia minum. Insya-Allah mujarab



Doa murahkan rezeki dan mendapat ilmu yang bermanafaat 

Pada ibu bapa yang mempunyai anak-anak yang masih belajar. Di galakan supaya membaca ayat-ayat atau doa ini sebelum memulakan belajar, sekurang-kurangnya sekali atau 3 kali. Dan pada mereka-mereka yang kesempitan, sama ada berniaga atau di dalam pekerjaan, bacalah ayat-ayat atau doa ini sebanyak-banyak yang mungkin. Lebih-lebih lagi semasa duduk di dalam kedai atau toko. Doa ini juga berupaya untuk menyembuhkan penyakit. Semoga usaha anda Berjaya, Insya-Allah.


Dengan Nama Allah Yang maha Pemurah Lagi Maha Pengasih.
Wahai tuhan aku mohon akan dikau ilmu yang munafaat dan hati yang khusu’ dan yakin yang benar dan agama (islam) yang kuat dan rezeki yang luas (banyak) dan amal yang solleh dan ubat daripada tiap-tiap penyakit dan mati di dalam iman.


Doa murahkan rezeki dan mendapat ilmu yang bermanafaat 2

Doa ini juga untuk anak-anak atau sesiapa sahaja, yang memerlukan mendapat Ilmu yang menafaat, supaya membacanya sebelum memulakan membaca atau mengulang kaji pelajaran. Doa ini juga boleh di gunakan untuk mendapat rezeki yang halal. Insya-Allah akan mendapat keredaan Allah.


Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasih.
Wahai tuhan tambahlah aku akan ilmu yang munafaat. Wahai tuhan tambahlah akan aku rezeki yang halal lagi baik.


Amalan Pembuka Rezeki

Dibaca 100kali sehari... InsyaAllah, rezeki anda murah, dan segala kesusahan dan kemiskinan  akan hilang.

Tiada Tuhan selain Allah Tuhan yang Haq serta Nyata Muhammad adalah Utusan Allah yang menjadi janji serta dapat di percaya.


DAPATKAN DENGAN SEGERA


Koleksi Rahsia Doa Dan Amalan Penunduk, Pengasih, Pelaris Dan Agar DiSegani.
  
 394479 10151033990078248 2126500930 n 
sila dapatkan dilaman web ini : 

https://www.gum.co/kvMs


Untuk membantu meningkatkan keselamatan. Berwibawa dan disegani orang bawahan, sahabat, masyarakat, keluarga malahan musuh. Mengatasi masalah anak-anak degil dan yang kuat melawan menjadikan mereka anak-anak yang taat ibubapa dan patuh suruhan agama.. Sebagai penjaga dan pendinding serangan musuh yang berhadapan atau dalam selimut. Disamping itu untuk membanyakkan rezeki dengan mudah dan lancar. Dengan kuasa Allah tidak ada sesiapa pun yang boleh mengatasinya.

Pelaburan yang sedikit tetapi keuntungan sepanjang hayat malah selepas meninggalkan dunia yang fana ini. Insyallah amin!

No comments:

Post a Comment